Först blev jag alldeles matt då jag läste att IKEA ska byta ut både stommar och luckorna till sina IKEA kök, sedan läste jag om det och nu är jag alldeles exalterad. Det innebär dock att vi får vänta tills början av juni innan vi kan beställa vårt nya kök.

Av de små sneekpeek bilderna jag sett är jag mer än glad att vi inte hunnit dra igång alla processer ännu. Köken ser verkligen jättefina ut.

De nya måtten kommer att vara 20/40/60/80 och 100, det kommer vara lättare att få en symmetrisk design när man sätter ihop köket. Socklarna blir lägre och då får man 10 cm mer förvaringyta på varje skåp. Innehållet i köken ska bli ännu smartare än vad dem är nu och luckorna och de nya lösningarna var väldigt tilltalande.

3 juni släpps de nya köken och jag ser framemot att få bläddra igenom alla bilder. Här får ni se några utav dem;

Källa; ikea.se
 
Källa; ikea.se
 

Källa; ikea.se

Källa; ikea.se


Ja, nu har vi ännu mer att ändra. Nicklas som redan tycker att jag ändrat mig tillräckligt när det kommer till vår köksplanering.
 
Ha en go helg nu!
/Emmelina
 
IKEA, Kök,

Kommentera

Publiceras ej