Det kan man ju verkligen säga, efter att jag inte lämnat ett livstecken här på bloggen sedan ett år tillbaka. Har hänt massor sedan dess. Nu bor jag inte i min drömlya längre, men lever ett fantastiskt liv ändå och det är ändå huvudsaken. Bor i en liten tvåa, på 57 kvm, i ungefär samma område.
 
Fortfarande fullproppad med idéer och saker jag vill göra både i hemmet och i livet. Mer om det en annan gång. Tänkte iallafall fortsätta skriva på denna bloggen och det kommer nog mestadels handla om världsliga ting [läs inredning]. Men säkert en och annan tanke som vandrar långt ifrån verkligheten med!
 
 
 

Här kommer en bild, tagen för ungefär ett år sedan i ungefär samma område som jag fortfarande bor i. Så även om mycket förändrats, så är en hel del precis som det brukar och ska va!
 
Må så gott! ;-D
 

Kommentera

Publiceras ej