Jag vet inte hur många gånger jag gjort en "önskelista" och plockat ner massvis med varor i kundkorgen på diverse sidor. Men det är sällan som jag skickar iväg beställningen, de senaste gångerna har samma varor hamnat i korgen gång på gång, så nu skickade jag iväg beställningen på riktigt. Nu var det bara en lampa och ett påslakanset som fick följa med hem från Ellos.se, egentligen hade jag velat kasta i ett par gardiner med, fast jag var inte helt 100 % på om jag skulle ha dem.
 
Egentligen borde den däringa tv-bänken glida ner i min shoppingkorg, men jag håller hoppet uppe om att hitta en ännu bättre och finare och billigare på antingen blocket eller någon loppis. I sommar hoppas jag vi gör en loppis turné runt om i Sverige och då jäklar, ska jag hitta den perfektaste tv-bänken om jag inte gjort det innan och massa mer också såklart, sånt där som man inte visste att man behövde förräns man såg det ;-D

 

     Foto; Ellos.se  
     Påslakanset, Dena 399:-
     Lampa, Diamant 249:-
 

Men tills dess får jag glädja mig åt mina fina shoppingfynd.
Må så gott
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej