Jag satt i både shorts och linne på balkongen och fångade de första riktigt varma solstrålarna med massa olika inredningstidningar i knäet. Fick en riktig energiboozt och tänkte gå loss med betongspik och hammare här hemma, men efter att jag utbytt lite idéer med min goa farmor som verkligen kan det här med inredning så fick jag tänka till ännu lite till innan jag spika upp dem.

Istället tog jag fram washitejpen och tejpade först hej vilt, men det fick sluta med en väldigt stor fyrkant och några bilder som jag fyndade på Holmens Marknad, inne i stan, det är bilder som Arvid Knöppel gjort, på olika djur. Det blir ju som ett litet konstverk i sig och nu ska jag samla på mig lite allt möjligt fint för att tejpa upp.
 



 
   Foto; Emmelina

1 kommentarer

Irre

31 Mar 2014 11:27

Var gärna med och tävla om en To Die For bikini på min blogg! Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer.

Kommentera

Publiceras ej